Brugklas introductieweek

Dinsdag zijn we begonnen met belangrijke schoolse zaken: schoolregels doornemen, schoolmail en inlog SOM actveren, rooster doornemen e.d.
Woensdag stonden er kennismakingsspelletjes en de wereldlunch op het programma. Wat zijn er weer lekkere gerechten klaargemaakt!
Donderdag was een sporteve dag met onder andere grenzen verleggen en teambuilding in het klimbos in Rhoon en we hebben ook footgolf gespeeld.
Vrijdag was het eendaagse cultuurfestval ‘Culture Sneak’ met diverse culturele workshops in het centrum van Schiedam.
We hebben kunst bekeken in het Stedelijk Museum, een kijkje genomen in het stadsarchief, een bezoek gebracht aan de molen en de bibliotheek en een rap met elkaar gemaakt.
De basis is gelegd en de brugklassers zijn klaar voor de echte lesweek, die deze week ook voor hen is begonnen.
  • brugklas intro