Introductiedagen brugklas

Dinsdag 31 augustus was het zover!

Onze nieuwe brugklassers hadden hun eerste schooldag op de middelbare school.

De meeste leerlingen waren keurig op tijd om met hun nieuwe klas en mentor het introdcutieprogamma te volgen.

Er werd uitgelegd hoe het rooster werkt en wat belangrijke regels uit het leerlingstatuut zijn.

Daarna hebben we een sport- en spelcircuit gedaan met veel samenwerken en waarbij het sociale aspect werd benadrukt.

Woensdag 1 september was de 2e introductiedag. Die ochtend hebben ze diverse spelletjes gedaan, waarbij ze elkaars namen beter geleerd hebben, maar ook meer te weten zijn gekomen over de klasgenoten.

Ook werden de inloggegevens voor SOM in orde gemaakt en uitgeprobeerd en de mailaccounts van school actief gemaakt.

De introductiedagen hebben we afgesloten met een wereldlunch, waarbij de leerlingen zelf wat lekkers hadden gemaakt om dit vervolgens gezellig met de klas op te eten.

De basis is gelegd en de eerste schooldagen zijn goed verlopen.

We wensen alle brugklassers een fijn schooljaar toe!

• Lunch
  • Springkussen