Beroepenbeurs

Woensdagavond 29 januari stond de jaarlijkse beroepenbeurs voor klas drie en twee versneld VWO op het programma. Enthousiaste ouders en oud-leerlingen kwamen vertellen over hun beroep en gevolgde opleiding(en).

De leerlingen staan dit jaar namelijk voor een belangrijke keuze, omdat ze hun profiel moeten gaan kiezen. Sommigen hebben al een goed beeld welke richting ze op willen, anderen twijfelen of weten het helemaal nog niet.
Door met elkaar in gesprek te gaan over de (on)mogelijkheden, eisen, kansen en competenties van bepaalde beroepen en bijpassende opleidingen hopen we de leerlingen een zetje in de goede richting te geven.

Het was een zeer geslaagde avond en namens de werkgroep wil ik de gastsprekers, de leerlingen en de ouderraad bedanken voor de inzet.
Media
  • Beroepenbeurs