151 jaar

Het is alweer voorbij, het jubileumjaar. De school zal dit jaar in mei 151 jaar worden.
Na een knallende opening van het jubileum in 2019 hebben we afgelopen donderdag in alle rust het feestjaar afgesloten.

We kijken terug op (onder andere)
  • een knallende opening van het jubileumjaar in januari 2019 met een brassband en historische film van de school,
  • een prachtige historische tentoonstelling in school (die deels blijvend is),
  • een geweldig erfgoedspoor speciaal in het teken van 150 jaar Schravenlant,
  • een drukbezochte reünie voor oud-leerlingen,
  • een mooie historische avond,
  • een leuk personeelsuitje,
  • en natuurlijk drie geweldige impactdagen waar leerlingen hebben kunnen laten zien wat het is om voor iemand anders klaar te staan.
  • ...
Best wel een aardige lijst zo, maar we hebben nog één verassing
voor alle leerlingen van de school.
Op 5 juni dit jaar (zo rond de 151e verjaardag) gaan we met zijn allen naar een groot evenement in Utrecht waar veel bekende artiesten uit Nederland komen en veel leuke, spannende en uitdagende workshops te doen zijn.

• 151 jaar