Bezoek Business-school aan Sparta

De leerlingen van de business-school zijn op dinsdag 10 december met de business-school naar Sparta Rotterdam geweest. Hier hebben wij een rondleiding gekregen in het stadion van Sparta. Hierbij konden de leerlingen ook vragen stellen aan de gids die te maken hebben met ondernemen.

Zo zijn we ook naar de businessunits gegaan en konden de leerlingen die ook van binnen zien. Hier werd ook wat verteld over hoeveel zo unit kost en wat sponsoren meten betalen als ze een stoeltje willen kopen.
We merkten al snel dat de leerlingen het erg interessant vonden hoe het eraan toegaat in zo’n voetbalclub. Na de rondleiding gingen we terug naar de persruimte waar normaal gesproken de interviews gehouden worden bij Sparta Rotterdam. Daar kwam een van de accountmanagers van Sparta Rotterdam, aan wie de leerlingen echt specifieke vragen konden stellen over sponsorschap en de kosten van de club Sparta Rotterdam.

Het bleek dat de leerlingen het een leuke, interessante en leerzame middag vonden.
  • SpartaFoto