Informatie over deze samenwerking is interessant voor:

Leerlingen kennis laten maken met beroepen na een bètavervolgopleiding en hen daarmee stimuleren zo’n bètavervolgopleiding te kiezen.

Reden voor de samenwerking:

leerlingen kennis laten maken met beroepen na een bètavervolgopleiding en hen daarmee stimuleren zo’n bètavervolgopleiding te kiezen.

Op welke wijze wordt er samengewerkt:

Tijdens een lesdag bij het internationale bedrijf Unilever maken leerlingen kennis met de bètaberoepen met lesmateriaal dat ontwikkeld is in samenwerking met de aangesloten bedrijven. Medewerkers van bedrijven geven gastlessen.

Wat is de planning van de samenwerking:

Elk jaar maakt Lyceum Schravenlant afspraken over de activiteiten voor het komend jaar; zolang Jet-Net blijft bestaan zal de samenwerking worden gecontinueerd.

Wie zijn er bij betrokken?

Bedrijven die bij Jet-Net zijn aangesloten.

Wat is het beoogd resultaat?

Leerlingen maken kennis met bètaberoepen in het bedrijfsleven en kunnen hiermee een betere keuze maken voor een vervolgopleiding.